راهیان کرمانشاه میزبان شگفتی‌ساز جام حذفی است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

سلمان کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: راهیان با 2 بازی و مجموع 4 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته اول قرار دارد و در بازی سوم با هدف کسب 3 امتیاز برابر گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازی هفته سوم راهیان پنجشنبه یکم آبان ماه است افزود: نماینده کرمانشاه با انسجام خوبی برابر حریف سیرجانی قرار می‌گیرد و در صورت کسب 3 امتیاز این بازی، با مجموع 7 امتیاز به رده دوم جدول صعود می‌کند و آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.

مدیر عامل باشگاه راهیان افزود: نماینده سیرجان در هفته نخست بازی‌ها مغلوب پاس همدان شد و در هفته دوم نیز نتیجه را به مس رفسنجان واگذار کرد که با این 2 باخت در رده 12 جدول قرار دارد.

کریمی با بیان اینکه در دنیای فوتبال امکان پیش‌بینی هر نتیجه‌ای وجود دارد خاطرنشان کرد: گل گهر سیرجان هفته گذشته در قالب دیداری حذفی با شکست نماینده اصفهان همه را به شگفتی واداشت و در رقابتی دیدنی با یک گل سپاهان اصفهان را مغلوب خود کرد.

مدیرعامل باشگاه راهیان با اشاره به عدم حضور کاپیتان این یم در دیدار برابر گل گهر سیرجان خاطر نشان کرد: راهیان کرمانشاه در این بازی محرومیت ندارد و فرزاد ایزد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست.

کریمی بازی هفته چهارم راهیان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را 7 آبان اعلام و بیان کرد: هفته آینده داماش گیلان میزبان راهیان کرمانشاه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com